EEslem ben hiç memnun kalmamıştım, ilk aylar bebeğime kullanmıştım maalesef hep sızdırıyordu, ara ara kakası bile taşıyordu, 2-3 saatte bir altını değiştirmemize rağmen bir kere sızmasa ikinci de mutlaka sızardı. Doğumdan önce alıp stok yapmıştım arkadaşım memnun diye ama bize hiç iyi gelmemişti. Primaya geçtim 45 günlükken bebeğim, hala daha onu kullanıyorum memnunum.