saremomm_ hayır binilmez benimde eşimin de motoru var bebeklerim 20 aylık asla 17 yaşından önce bindirmem öncelikle tutunacagi hiç bir yer yok kendinize o kadar güvenmeyin sizin de hareket kabiliyetinizi kısıtlayacak tutunmak için trafikte kendine bile güveniyorsan karşıdakine guvenmeyeceksin bir tır geçse yanınızdan rüzgarından savrulursunuz tutunamazsiniz bitti, ara sokakta yakın yere gideyim dersiniz biri sokaktan ani çıkar bir fren yapar eşiniz arkada tutunamazsiniz düştünüz yada öne yuklendiniz eşinize dogru bitti bebeğinize kıymet veriyorsanız bindirmeyin bebekle binmeyin sonra ağlayıp pişman olacağınıza taksiye binin