Gce için diyorsanız uzun süre slingte uyumak çok mümkün olmuyor siz de yatamıyorsunuz rahat üstünüzdeyken bebek ,gündüz için önerim slinge takon bol bol dışarı çıkın dışarda mışıl mışıl uyuyolar görenler şaşırıyordu bize hep, uykusu mu geliyo sokaklara atıyoduk kendimizi olanağınız varsa tavsiye ederim iyi gelebilir , sadexe bebişi çok kalın giydirmemeye çalışın sling varken bizmo hatayı yapa yapa öğrendik başlarda 🙈 sizin vücut ısınızla birleşerek ısısı artıyo sırtı vs çoknkplay terliyo kulaklarını tutacak bi şapkası olsun o da ince bi şapka yeterli olur gibi :) biz 9 ay karnımda 4 ay da slingle dışarda yaşadık resmen 🙈 ve bebeğiniz gaslıysa kesinlikle sling çok faydalı oluyor o aylarda hem ayaklar boşta bazen topluyor hem de karnı da sıcak kaldığı için slingten çıkar çıkmaz koyduğumuz yerde gazını çıkartıyordu bizim bebeğimiz kolik