Valla ben kızım her ishal olduğun da raxerin 10 mg hap ve soğuk zincir laktazm kullanıyorum kesiyor bize özelden bi doktor vermişti kızım rota olduğunda her seferinde alırım ondan bide yoğurt çorbası yapıyorum bol naneli oda iyi geliyo benimde kızım 22 aylık çok geçmiş olsun salgın varmış