3 yaşındaki oğlum neredeyse 1 yaşında bırakmıştı mamayı gece 1 defa veriyordum o da çok az. Şimdi 1 buçuk yaşındaki oğlum sanki emziriyormuşum gibi mamaya bağımlı. Basıl bıraktırıcam bilmiyorum. Ne yapmam gerekiyor. Az veriyorum ama bir işe yaramıyo ya hemen kalkıyor yine ya da ağlıyor mama vermem için. Böyle olan var mı aranızda