Bir yaşında oğlum normalde gece 12 de uyur dün de tek uyku yaptı diye sans eseri 10 da uyudu gece 1 de uyandı mama içti uyudu geri 3 de uyandı şu saat oldu mama içti su içti beşiğin içinde tepiniyo daha uyku muyku yok yoruldum artık bittim bu çocuğun uykusundan ya ne zaman uyuyacak bi çocuk gibi 😓😓 doğduğundan beri uyku uyku kafayı yedim artık 2 aylığından beri gece uyanmazdi 6 aylık oldu ne gece uyanma başladı uyumuyo yok Nasıl duruyo uykusuz bilmiyorum ama enerjiyi bi görün sanki günlerdir uyuyo gibi demem o ki bende bittim artık kafayı yememe az kaldı tükendim her zerreme kadar oturdum ağlıyorum herkesin çocuğu bambaşka benim şansıma bu uykusuz çocuk düşmesi de üzücü