İnsanlar okuyup yıllarca emek veriyor işsiz kalıyor böyle olacağına fakültelerdeki bölümleri kapatsınlar insanları türlü ümitlerle üniversiteye hiç başlatmasınlar daha iyi yani aslında kapatılması isabet olmuş bence açık açık desinler ki üniversiteye gelmeyin boşuna okumayın iş vermeyeceğiz desinler insanların ümitleriyle yıllarıyla gençliği ile oynamasınlar