hhghjk ayyy uyku mu düzen mi o ne ki 7. Ay yeni bitti ama bi türlü erken uyumuyo 10 da 11 de uyusa bile ki o saatler benim bebe için erken kalkıp oturuyor gece saat 2 de uyuyo 🤦♀️ Gece sürekli emmek istiyor saat başı ağlar emer başka türlü avunmaz öyle öyle kaçta kalltığı belli olmaz 8 10 12 ayy yazarken yoruldum umarım bi gün düzelir başarabiliriz düzen tutturmayı. Canı sağolsun yavrumun evet mental ve fiziksel olarak çok yıpratıcı ama bu günlerde geçecek hep böyle sürmeyecek 🌸