gamzzeasya Benim beneğim 3.haftadan beri kolik, özellikle akşam 6’dan gece 12’ye kadar bizim için çok zor oldu. Şu anda 9.haftadan bildiriyorum, yine gazlı bir bebek ama çoğunlukla kendi başına halletmeye başladı. Eskisi gibi katılarak ağlamıyor, hatta az önce ıkınma seslerine uyandım. Hiç ağlamadan kendi işini görmeye başladı 😌 Biz de her yolu deneniştik, kemer, masaj yağı, yediklerime dikkat etmeler… Doktorumuz süt alerjisi olabileceğini, benim süt ürünleri tamamen kesmemi söylemişti ama ben yapamadım maalesef. Umarım bu süreç en kısa zamanda sizin için de biter. Ne kadar zor olduğunu ancak yaşayan bilir.