neslihannd Merhaba anneler Bebeğim 9 aylık epilasyona başlıyacağım da emzirirken epilasyona gidenler var mı aranızda herhangi bir zararı oluyor mı
organikirmik neslihannd çalışma yokmuş bunla alakalı o yüzden güvensiz görülüyor. Zararı var mı yok mu bilinmiyor yani. Ama hormonlar zaten farklı çalıştığı için hiçbir işe de yaramayabilir ben olsam gitmezdim
etuerk neslihannd zararı olmaz ama faydasına olmaz hormonların daha taze emzirme döneminde bitmez sürekli çıkar boşa başlamış olursunuz doktorum bana emzirme dönemi bitince 6 ay sonra başla demişti