20 günlük bebeğim var çevremdekiler sık sık emzir diyorlar bende öyle yapıyordum saat falan bakmıyordum her dk emziriyordum doktor konturolumuz vardı sordu ne sıklıkla emziriyorsun dedi bende her sıklıkla emziriyorum saat bakmıyorum dedim sık sık emziriyorum kilo alsın diyorsan kilo almaz dedi sık emzireyim kilo alsın bebegım düşünüyorsan yanlış düşünüyorsun dedi 3 saate bir emzir hem göğüslerin dolmasına izin ver dedi bende sık emzireyim sütüm çoğalsın demiştim acaba sizlet nasıl yapıyorsunuz