atarepla bu arada benim bebegim 10 aylik. 9 aylikken isaret parmağını kullanmaya ve bilinçli sekilde nesneleri göstermeye basladi. Buradaki insanlar boyle şeyleri kendi bebeklerinde olmayınca linclemeyi cok seviyorlar bu arada. O yuzden sizin beni anlayacağınız düşünerek yazıyorum. Ben mesela pelus panda aldim. Bu aralar sebze meyve, renkler ve rakamları da öğretmeye çalışıyorum. Pandayi aliyorum yanimiza hadi panda mama yesin yani mısır yesin bak asil bu mama, misir diyorum. Bu sekilde sira ile panda ben ve oglum misir yiyoruz, birbirmize veriyoruz. Sonra bir sebze daha ogretiyorum. Ikisini yan yana koyup misir nerede diyorum gibi gibi.
Su an buyuk sorular kitabından 4 5 nesneyi bilinçli sekilde sorduğum sorulara isaret parmağı ile göstererek yanıt veriyor. Soru şeklim su sekilde. Asil havlu nerede? Cok net sekilde. Ama babasi geliyor bu ne oğlum diyor tabi ki kafa karışıklığı oluyor çünkü havlu diyemiyor gibi gibi anlatabildim mi.?