mbabygirlm Kızım uyumuyor kızlar. Saat 8 9da uyuyan kız şu saat oldu daha oturuyor. Akşama doğru arabada az uyudu o uyku yetti herhalde. Annemler de ayakta ondan uyumuyor. Evime gidince eski düzeni yakalayabilir miyim ya
mbabygirlm mbabygirlm gel kızım yatağına diyorum annemgilin yanında halıya yatmış gelmiyor. Oda da sıcak sanırım yer soğuk ondan istemiyor
BeyzanurrK mbabygirlm ben öyle olduğunda herkesi odasına gönderiyorum kızıma hayırlı geceler dedirtiyorum bizim ki başkalarını ayakta görünce yatmak istemiyor bence sende dene hadi hayırlı geceler herkes odasına de kızın yatınca da geri çıkacaklarsa çıksınlar ama sessiz olsunlar sende yanına yat uyur
mbabygirlm BeyzanurrK uyudu çok şükür. Eve gidince kardeşi kızım ben oluyoruz mecbur uyumak zorunda kalıyor
456PlayerEsra mbabygirlm eğer 8-9 a alışmışsa eve gidince eski düzenine geçer . Benim oğlum da öyle babaane dede gördü mü uyumak istemiyor başta çok sorun ediyordum ebeveyn gidince de böyle devam edecek diye ama korktuğum gibi olmadı eski düzene devam etti