Kızım yakında 17 aylik olucak artık kutunun sonuna geldik alıp almamak arasında kararsızım gece uyurken süt ya da mama içmeden uyumuyor uyusa bile uyanıp illa içmek istiyo mamayı kesersem de süt içer onun yerine mama kullanan anneler siz ne zaman bırakmıştınız