Kızlar merhaba kendi sağlık problemlerimden dolayı bebeğimi emzirmeyi keseceğim. Şu an 5,5 aylık. Aşırı emmeye düşkün uykuya da öyle geçiyor. Eylül ayına kadar kesmiş olmam gerekiyor tedavimin başlaması için. Nasıl yapacağımı bilmiyorum doktora da gideceğim ama size de sormak istedim