dlraaa hangi şehirdesiniz yakın zamanda deprem vs hissettiniz mi? Son istanbul depreminde evde oğlumla yalnızdım. Çocuk yokken hiç umursamazdım ama şimdi ara ara ben de aynı şeyleri hissediyorum. Deprem mi oldu? Ben mi sallanıyorum vs. Benimkinin psikolojik olduğunu düşünüyorum. Sizin de öyle olabilir.