nlnbrnesl ben bikac kez tatile denk gekdi kullandim.hatta emzirirken de kullandim.bi zararini gormedim.ve kullanmadan once de cok arastirmistim zaten.bicok doktor zarari olmayacagini belirtmis okumustum.ztn senede 1 kez denk gelip icilen bisey.yani surekli kullansan zararli olabilir.mesela gecen sene denk geldi ictim.ama bu yaz tatile denk gelmiyr icmicem yani. Adetten 3 gun once basla.sabah aksam 1er ic.tatilin son gunu icme cunku birakinca ztn 2 gun sonra basliyor adet.ve en fazla 10gun icebilirsin daha fazlasi zararli icinde uyari olarak yazar ztn ilacin.sonraki regl biraz yogun gecebilir yan etkisi bu olmustu bana.