defnesmam42 Sum-rahsan kırkim çıktı spiral taktirdim ek hiçbir koruma yapmadım geri çekilme de dahil bebeğim 1 yaşında çok şükür Allaha hiçbir şey olmadı. Spiral kaymadigi sürece çok güzel koruyor diyolar inşallah böyle devam eder
Mtzzeynep Sum-rahsan valla ben spirali taktırdığım günden beri ekstra prezervatifsiz birlikte olmuyorum. Yine bile bir gün geçikse korkuyorum.
RumeysaNy Sum-rahsan Bende yeni taktirdim %99 kalmazsın zaten, spiral tek başına koruma ayriyeten başka bir korumaya gerek yok
Sum-rahsan babyykar Mtzzeynep benimde ikinci bebeğim prezervatifle korunurken oldu delik falan mıydı artık neydiyse o yüzden çok korkuyorum bebeğim de çok küçük henüz
tospikannesi_ Sum-rahsan kalan var ama nasıl kalıyor bilmem yiyecek ekmeği var demekki ben 2.5 yıldır spiralliyim daha kalmadım şükür ekstra korunma yapmıyoruz
456PlayerEsra Sum-rahsan spiral taktıktan sonra korunuyorsanız neden taktırdınız ki . Güvenli değil mi ? Güvenli değilse neden taktınız
babyykar Annem 20 yıl spiralle korundu bir şey olmadı menapoza girince çıkarttırdı bende taktırmayı düşünüyorum
Miracinannesi52 Sum-rahsan valla ben 2 sene spiralle korundum hiç hamile kalmadım kaymadığı sürece koruyor
ipeksiiimom Sum-rahsan yüzde 99 koruyor diyorlar ama ben hiçbir şeye güvenmediğim için + prezervatif onu kullanmazsam da en kötü geri çekilme