miran69_ yok kullanmadım, lazere başlamayı düşünüyorum. Hamilelikten önce lazere gidiyordum zaten hamilelikte gidemediğim için ve hormonlardan dolayı az da olsa çıkmaya başladı bende mecburen tüy dökücü kullandım da şuan emziriyorum lazere başlamayı düşünüyorum