Arkadaşlar oğlum 20 aylık inanılmaz memeye düşkün bir bebek ve ben çok yoruldum sütüm çok fazla ama çok zayıfladım gücüm kalmıyor emzirmeyi sonlandırmak istiyorum nasıl yapabilirim. Sabır taşı kullanan varmı faydasını gördünüzmü fikirlerinize ihtiyacım var. Kademeli bırakmam çok zor oturduğumu gördüğü an yapışıyor bana