Çok yorucu bir tazyik süreci içindeyim. Sıcaklardan dolayı sanırım bebem sürekli emmek istedi. 3 aylığız ve ben genellikle o emmek istedikçe verdim. Yenidoğan döneminde ve ilk aylarda iyiydi ta ki 2. ayın sonunda kadar. Müthiş tazyik sorunumuz başladı henüz meme reddi yaşamadık ama çok fazla kusma, kavga ede ede emme ve daha çok gaz yapma sorunları var. Kimler benim gibi 🥹