Tombikdonerartikcokpahali Canım merhaba. Postlarina ufak göz gezdirdim de benim görümcem de bipolar. Onun da böyle iğne vurdurdugu bir dönem olmuştu. Öncelikle bipolar düzenli ilaç kullanımı ile kontrol altına alınıyor, evet kabullenmesi zor ama buna mecburlar. Bir de İstanbulda her ilçede TRSM’ler var. En son orada buldu çareyi görümcem, terapiler doktorlar, uygun ilaç bulma derken 2 senedir iyi. Bi araştır istersen, sormak istediğin bir konu olursa da yardımcı olabilirim.