Arkadaşlar bebeğim 8 aylık oldu gece uykusu büyüdükçe düzelir mi dedim ama daha kötüleşti resmen derin uykuya dalamıyor sürekli bir kıpırdanma ve 1 saati bazen bulmadan sürekli uyanıyor meme istiyor yoksa uykuya geri dönmüyor 2 saat uyusa bayram edecem ne zaman düzelir kesintisiz uyuma zaten hayal ama en azından 2-3 saat bari uyusa 😵💫😔