Hayırlı akşamlar kızlar 5 gün sonra oğlum geniz ve bademcik ameliyatı olacak 5 yaşında bu arada aşırı endişeliyim nasıl olacak nasip bitecek diye düşünmeden kendimi alamıyorum. Galiba bir gece hastanede kalacağız yani öyle söylediler başından böyle bir ameliyat getirme olduysa bilgi verebilir mi sonrası nasıl geçti. Ameliyat sonrası yeme içme durumu nasıl oluyor galiba sıvı tüketmek gerekiyor ilk başlarda ve benim oğlum süt yoğurt tarzı şeylerden nefret ediyor zamanında çok vermeye çalıştım resmen öğürüyor. hiç sevmiyor yani siz nasıl beslendiniz. Kısacası süreç nasıl ilerliyor bilenler yazabilir mi lütfen