semos1804 arada tatillerde 2 gun verseniz bir sey olmaz bu kadar kasmaya gerek yok. Ben evde yogurdundan, biskuvisine hatta ekmeğine kadar kendim yapıyorum, bütün sebze meyveleri bio marketten özel alınıyor sarımsağından tut ununa kadar. Her gun ilikli çorbalar neler neler yapıyorum, her anne gibi elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. 2 gun tatile gittik diye kasmiyorum haftaya Romanyaya gidiyoruz 3 gun oteldeyiz. Simdi ben yoğurdu kendim evden koysam bu yoğurt sulanacak. Ayrıca termos aldim ama 4 5 saatlik yemeği asla da yedirmem bakteri yuvası korkarım boyle şeylerden. Hadi ilk gun hallettim bu şekilde evden sonraki gün ne olacak.? Ben annenin biraz nefes alacagi o 2 3 gunu de stresli kaygılı geçirmesinden yana değilim. Bu benim fikrim ve tercihim. Fazlası ile özeniyoruz zaten hayat boyu paketli gida, gdolu ürünler tuketecekler. Benim fikrim annenin mutluluğu ve rahat olması, kaygi, stres her sn çocuğa odaklı olmak sizin hayata bakisacinizi, kendinizle olan ve eşinizle olan ilişkinizi olumsuz etkiler. Evde kendi duzeninizdeyken tabi ki Danone vermeyin yazık günah bebislere katkı maddesi iyi degil tabi ki. Disarda mecbur kalınan durumlardan bahsediyorum