13 günlük bebeğim doğduğu ilk gün emdi bir sıkıntı yaşamadım ama 2.gün itibari ile emmeyi reddetti zorla emziriyorum ağzına alınca ağlama krizlerine giriyor açlıktan ağlıyor açlıktan uyumuyor böyle olunca biberon ile verdim 3-4 kere hala memeden emmek istemiyor ne yapacağımı bilmiyorum emmesini istiyorum biberondan da olsa anne sütü alması değil yani direk benden emsin istiyorum ama sürekli reddediyor başına böyle bir şey gelen var mı nasıl çözebilirim bu sorunu