Bebeğim 10 aylık aynı zamanda emiyor. Dişimiz patladı. Göründü. Sonra hastalık oldu filan pütürlü yerdi mesela omleti verirdim damağı ile ezerdi. Sonra yine reddetti diş evet çok zorlamayım dedim pütürsüz gıda verdim ama kaşığı uzatınca kafasını çeviriyor yemiyor yese bile 4 5 kaşık alıyor sonrası yok. Şöyle tıka basa doyurmak istiyom ama olmuyor iştahsız mı bunun bir ilacı var mı ?