Selam anneler bugün ilk gundu sabah bezi kuruydu gece hiç çiş yapmamıştı bende başlamaya karar verdim sabah başarılı ve kolay şekilde ilk çişini lazimliga yaptı sevindi falan neyse bez takmadik zaten hazirlikliydim ben alıştırma kulotu giydirdim ama ondan sonra asla denk getirmedik hep altına kaçırdı normalmi bu ? Neler yapmma lazım şimdi de kulotla uyuttum ama gece çok fazla yaparmi endişem var kendim yatmadan önce yaptırmayı deniycem ama yapmazsa ne yapicam