buaklinerdenaldinnerden dml991 benim kızımda 11 aylıkken çıkmaya başladı 2 tane aynı anda çıktı şimdi 14 aylık oluyor üstten 3 dişi patladı yavaş yavaş geliyo ucu görünüyo çok geç çıkarttı dişlerini ama hepte birlikte çıkarıyo
tgckkl dml991 diğer iki dişi ne zaman sürmüştü? çocukların diş sürme zamanları farklı olabilir takip edin bence üst ön dişleri gelmek üzeredir
defnesmam42 dml991 benim kızımda 11 aylıkken 2 tane pes pese çıkardı şuan bir yaşına yeni girdi üstten dış oturmaya başlamış bir iki haftaya patlatır muhtemelen . Umarım pes pese çok sık dış çıkarmazlar Allah kolaylık versin evlatlarımıza rahat bir şekilde çıkarsınlar inşallah 🙏
gmz10 Benimkinde de kaç aydır alt 2 diş vardı, geçen hafta farkettik üst iki diş çıkmış😅elimi ısırdı bir baktım üstten bir şeyler batıyor meğer çıkmış da baya geç farketmişiz
dml991 Nefesarya bu bira çocuğu etkiliyoe benim 6 yaşına gircek bir oğlum daha var o da ilk dişini 9 aylıkken çıkarmıştı ne kadar geç o kadar sağlam dediler ama mesela anaokundakilerin hepainin dişleri düşmeye başladı bnmkinde tık yok üzülüyor anlatamıyoraun ki geç düşse daha iyi diye kendini küçğk ve gwri kalmış hisswdiyor 🫠
subrk dml991 1 hafta sonra 11 aylık olacak.Bizim de 2 dişi var.Üstler uzun zamandır kabarık gibi ama çıkmadı henüz