Merhaba, bir doktordan okumuştum, yemeyen bebek olmaz mutlaka altında yatan bir sebep vardır diye. Özellikle kan değerlerine baktırmanızı öneririm. Benim kızım da 9 aylık ve ek gıdayı reddettiği zamanlar çok oluyor. Hatta yapmamam gerektiğini bildiğim halde ellerini bağlayıp yedirdiğim de oluyor😔 Ancak şunu farkettim memeden yaklaşık bi 45 dk sonra falan daha rahat yiyor. Elma ve ona özel yaptığım kurabiye tarzı kendi eliyle yediği şeyleri daha iştahlı yiyor. Bebeğinizi gözlemleyin iyice, sevdiği bir yöntem mutlaka olmalı. Umarım çözümünü bulursunuz, yemeyen çocuk çok çok zor😔