Merhaba güzel anneler 1 yaş kontrolümüzü yaptırdık kanlarımızı verdik b12 ve çinko eksikliği varmış tedirgin oldum damla kullanıcaz başına gelen var mi toparlar mi hemen..beslenmeyle alakalı bir durum galiba vicdan azabı çekiyorum et falan yemiyordu bebeğim