Merhabalar, kardeşimin bebeği asla ama asla uyumuyor kolik. 2 aylık ve sürekli ağlıyor. Instagramda gördüm trendyolda da satışı varmış. Kullanan memnun kalan var mı bizzat sormak istiyorum çünkü yorumları dikkatimi çekti. Önerir misiniz? Hediye almak istiyorum çok perişan oldu 😔