Tugce_cetinn Olması gereken bu bence tanımadıklarına sınır koymalı. Öyle herkes kucağına elbette almamalı. Benim kızımda 22 aylık sosyaldir, girişkendir. Hergün dışarıda olsun, parkta olsun kendisine arkadaş bulur oyun kurar vs hiç çekinmez. Tanımadığı birisinede asla gitmez kendisini elletmez, kucaklatmaz. Normali budur aslında bence sorun yok bu konuda