Bende 3-4 yemek kaşığı ya da bazen baktım seviyor yemek istiyor 1-2 yemek kaşığı veriyorum .Ama alerji yapar mı diye düşünürken anlamadığım bir şekilde eli yüzü her yeri kabardı şaştım kaldık doktora gideceğiz umarım önemli birşey yoktur .tanıdık bir doktorumuza döküntülerini attık atopik dermatit dedi ama neye alerjisi var bulamadık bakalım yarın doktorda belli olur