Pembelik geçen hafta kızımda oldu bezini aldım doktora gösterdim kum döküyordur dedi devam ederse gelin idrar tahlili yapalım dedi böbrek ultrasonu vardı o günde temiz çıkmıştı, doğduğunda pankreasında çamur vardı sonra geçmişti bilemiyorum şuan pembelik geçti 4 ay 22 günlüğüz