Bebeğim 17 aylık olmak üzere, Çarşamba günü kontrole gittik 2-3 aylıktan beri bebeğimi götürdüğümüz tek bir doktor vardı ama bu sefer farklı bir doktora gittik, ve muayene sırasında bebeğimde neredeyse tama yakın bir yapışıklık olduğunu söyledi idrarını yapabiliyor mu dedi bende yapıyor herhangi bir sorun yaşamadk dedim şaşırdı cerrahiye yönlendirdi, benim de ilk bebeğim hiç fark etmemişim, burada okuyordum yapışıklık falan kulak aşinalığı var çok endişe verici bir durum olmadığını biliyorum ama anne yüreği işte, başına gelenler nasıl bir süreç geçirdi nasıl oluyor merak ettim onu sormak istedim, başına gelenler yazarsa çok sevinirim