Merhaba 4 ay 22 günlük bebeğim var, anne sütüyle besliyordum sadece geçen hafta cumagünü yani 7 gün önce göğüslerim taş gibi oldu kıyafetim dokunsa yanıyor acıyordu emzirsem dahi geçmedi bende sağım yaptım boşaltım memeyi, sonra sütüm azaldı bebeğim açlıktan ağlıyordu mama verdim kaşıkla emzirmeye devam ediyorum ve sağıyorum bu şekilde 20ml süt çıkmaya başladı, tecrübesi olanlar yardım edermisiniz sütüm tekrar eskisi gibi olurmu