Oğluma hamile olduğumu öğrendiğimde kızım 14 aylıktı. Tüm hamileliğim boyunca hatta doğuma girmeden öncesine kadar kızımı emzirdim. Doğumdan sonra ikisini beraber yaklaşık 1 ay emzirdim. Hiçbir sorun yaşamadım. Size tavsiyem hamileliğinizde çok sağlıklı güzel beslenip hem sütünüzün kalitesini arttırın hem de karnınızdaki bebeğin kilo alımını destekleyecek şekilde beslenin. Biz çok şükür ki hiçbir sorun yaşamadık bu süreçte. sizde bebekleriniz de strese girmeden devam edebilirsiniz