Merhaba kızlar. Bebeğim çok çabuk öfkeleniyor, kendine vuruyor, kendini sıkıyor, dişlerini sıkıyor öfkelenince. Bir şeyi alamadığında, düştüğünde vs bunları yapıyor. Bana da vuruyor. Saçlarımı çekiyor. Hayır, olmaz demeyi denedim yaramadı. Tepkisiz kalıp ilgi odağını değiştirmeye çalışsam da devam ediyor. Genel anlamdaysa hiçbir problemi yok. Gelişimi iyi gidiyor. Kendini ifade ediyor, kelimelerle olmasa bile beden dili ile ihtiyaçlarını belli ediyor. Anne, baba, dede, hadi, hayır kelimelerini anlamlı kullanıyor. Zeki bir çocuk ama bu kendini sıkma ve kendine vurma olayları beni korkutuyor. Bunlar olan şeyler mi? Normal mi? Doktor muayenesi değil ama tecrübeli annelerin bilgilerine ihtiyacım var