efnanebrarnisa İyi aksamlar anneler oglum sekız aylık yediklerini hep ayına gore içirim yedirim sıcaktan mı bilmıyorum sadece kolları kabarıklı kızarık olmus önce iki koluydu sımdı biri gecti biri de var neden olmustur sıcaktan mı vucudunda yok ne yapmalıyım
Pamukhanim_ efnanebrarnisa isilik olabilir sıcaktan bol bol yıka kuru tut birde doğal gül suyu iyi geliyor
dayes efnanebrarnisa sıcaktan olmuştur muhtemelen yani yediği içtiği farklı bir şey yoksa, bir şey ısırmadıysa.
efnanebrarnisa Pamukhanim_ her sabah yıkarım terlı oluyo diye yediklerine dikat ederım ilk defa yasadım bunu
Pamukhanim_ efnanebrarnisa biz günde 3 defa yıkanıyoruz ona rağmen isilik oluyor çok sıcak o yüzden olmuştur