Bugün oğlum 31 aylık oldu . Dün dedim ki anneciğim seni çok özledim ( amcası ile birlikte vakit geçirmişti 2 saat kadar) anne ben amcamla gitmek istiyorum dedi bana yaklaşmadi tamam dedim amcan müsaitse biraz daha vakit geçir amcasının iş yerine gittiler 4 saat sonra geldi banyo yaptrdim bisiler yedi sonra bana anne seni seviyorum özledim dedi. Bebeğinizin yaptığı şey sizi sevmemek değil güvenli bağ kurduğu halası ile vakit geçirmek çünkü anne hep yanında birlikteler gece gündüz ama hala belli zamanlar görüyor.