Oğlum park beşikte bizimle aynı odada uyuyor ama biz odaya giyine yatak gıcırdamasına uyanıyo sürekli eşimde oturma odasında uyuyo mecbur bende yatağın köşesine geçip robot gibi kalıyorum kımıldamadan uyumaya çalışıyorum bugün oda yaptım ama panik biriyim erken mi ayırdım nasıl olucak ilk gecemiz bakalım hemen yan oda duyarım zaten kapılar açık