dryaarya forbiome den memnun kaldınız mı biz nbl probiyotik kullanıyoruz şişe bitiyor bugün biraz daha sıvı yaptı şükür ama denk mi geldi şişe biterken mi işe yaradı bilmiyorum, forbiome denemek istiyorum doktprumun önerdiklerinden biri o da, 4buçuk aylık kabızlık başlangıcı ve feci gaz 😞