limonludondurma_ Belirgin baya hamilesin hayırlısı olsun. Aynı şeyi yaşıyoruz benimde istenmeyen gebelik . Çok üzgünüm kafam allak bullak
26merve26 limonludondurma_ ya sende kaç çocuk bide ilk 20 dk da ertesi gün hapını da almıştım yani umarım değildir hala bi umut kan testine kadar bekleyeceğim pazartesiyi 😢
26merve26 Gamzeparlak1 valla şuan istemiyoruz iki çocuk küçüğüm 14 aylık büyük 1.sınıfa başlayacak gurbetteyim daha da diyeceklerim bu kadar 😢
limonludondurma_ 26merve26 2.olacak. Bende sadece kaset test yaptım yine de içimde Bi umut var lan testi vericem belki onda çıkmaz diye
26merve26 esra687_ hemde hiç iki çocuğum var biri 6 yaş biri 14 aylık çok dikkat ediyorduk prezervatif yırtıldı hemen 20 dk içinde ertesi gün hapı kullandım yani aklım almıyor
26merve26 limonludondurma_ bende de hala bi umut var diyorum belki ertesi günü hapı geciktiriyordur belki şöyledir belki böyledir bide memleketteyim kimseyle paylaşamıyorum kan veremedim gidipte eşimde daha bugün akşam geldi buraya şansımıza hafta sonu da girdi kurbanlık gibi pazartesiyi bekleyeceğim artık… 😢
Taftafgiller 26merve26 Seni burda görüyorum canım kaç gündür adetini bekliyorsun hissiyatıma göre hamile değilsin ilk 20 dk da içtiysen çok çok düşük ihtimal ama 0,1 bile ihtimal var ona rağmen olursa da Rabbim in bildiği vardır kan sonucunu paylaş mutlaka🌸
26merve26 Taftafgiller ahh çok teşekkür ederim inan buna inanmayı çok istiyorum bende hemen aldım hapı falan belki diyorum ondan gecikti testi de araştırdım biraz bu silik çizgi konusu çok olmuş yine bir ümit bekliyorum varsa da yapacak hiç bişey yok sağlıkla gelsin demekten başka ❤️🥹
baycan 26merve26 bu testten yapmıştım bende bariz kıpkırmızı ikinci çizgiyi gördüm daha sonra kan verdim negatifti testler yanıltıyor