Bugün 19 günlük olduk ve doğduğundan beri doktorlar bıngıldağının çok küçük olduğunu takip edilmesi gerektiğini söyledi en son gittiğimizde bıngıldak kapanmak üzere dediler kafa çapı büyüdüğü sürece sıkıntı yok dedi doktor ama kafa çapı büyümesi durursa ameliyatla kemik genişletme yapılır dedi başına böyle birşey gelen oldu mu nasıl bir süreç geçirdiniz