Kızlar selam oğlum 8 aylık 72 cm 9360gr. Günde üç öğün yedirmeye çalışıyorum onun dışında gündüz 2 ya da 3 uyku yapıyor hepsinden önce ve gece uykusundan önce emziriyorum. Bir de uyandığında yemek yemeden önce çoğunlukla emziriyorum 1 saat min geçtikten sonra yemek yedirtiyorum. Son iki ayda kilo alımı az dedi doktor moralim bozuldu açıkcası bu zamana kadar hep iyiydi kilo alımı. Son iki ayda 460 gr almış. Aylık 300 gr en az alması gerekirdi dedi doktor. Sabah kahvaltısı dışında öğünlerini de bitirir çoğunlukla aslında. Ayına göre çok hareketli bir çocuk tutunup kalkıyor oda değiştiriyor emekleyerek( daha çok hızlıca sürünmeyi tercih ediyor). Neyi yanlış yapıyor olabilirim sizde durumlar kilo alımları nasıl ? Bebeğim erkek bu arada ve doğum kilosu 3760gr. Beslenme uyku düzenlerinizi bebeğinizin kilo ve boylarını benim le paylaşabilir misiniz acaba 🥹