Aselinannesi0655 Bende aynı sorunu yaşadım şuan iki yaşında kızım iyi maşallah geçti. Şöyle ki bu durumu etkileyen birçok faktör var gözlemlediğim kadarıyla. 1. Tadını beğenmiyor 2. Tam olarak acıkmadı ya da iştahsız en az 3 saat ara koy öğünlere 3. Diş çıkarma sürecinde olabilir 4. Senin yine ağzında tutacak kaç saat oldu hala yemedi gibi düşüncelerinin stresi ister istemez çocuğa yansıdığı için yani ona ağzında tuttuğu için kızdığında daha çok yemiyor. Çözüm olarak da önerebileceğim; 1. Ben zamanla stresi bıraktım saldım yani koydum önüne sevdiği yemeği yeterince acıktığında kendisi yemeye başlıyor ve hiç karışmadım kızmadım hızlı ye ağzında tutma demedim hep gülümsedim ağzında tutsa bile ve ağzını açmadığında ısrar etmedim çıkarttırdım. Dönem dönem geldi geri ağızda tutma geçici olduğunu anladığımdan ısrar etmedim 2 haftaya düzeldi hep. 2. İştah şurubuda verdim 1 yaşında zinco hep kusardı yediğini ya da ağzında tutardı onu verince düzeldi istahı kusması çok çok azaldı. 3. Yutsun diye sevdiği bir şeyi verdim onu yerken genellikle yutardı öyle. Benim deneyimim yaptıklarım böyle zamana bıraktım kafaya takmadım onu da huzursuz etmedim ve geçti şuan iyi maşallah severek yer yemeklerini.