Benim adetim 3 gün önce bitti ve 5 gün sürüyo beşinci gün çok az kesik kesik geliyodu kananam ve ben o gece eşimle birlikte olduk 3 gün geçti bugun tuvalette çamasırıma pempemsi kan geldiğini gördüm ve aksam üstüne doğruda kahve kan geldiğini gördüm sizce hamile kalma şansım varmı hiç böyle olmuyodu diğer hamileliğimde boyle olmamıstı sadece 2 gün gecikmişti adetim