Anneler merhaba, bebeğim 7 aylık dün 1 defa balgamlı kustu ve bir çişli bezi de pembeydi. Bugün de aynı şekilde oldu. Herhangi bir ilişkisi var mı bilmiyorum ama sormak istedim bir bilgisi olan var mı? Bir de 5 gün önce yataktan düştü sırt üstü gerçi doktora götürdük bir şeyi yoktu şükür. Off kafam çok karışık lütfen bir bilginiz var mı ?