Kızlar merhaba. 10 gün önce şehir hastanesinde sezaryen doğum yaptım. Doktorum 14. Gün kontrole gitmemi söyledi ama yıllık izne ayrılmış bayağı bir olmayacakmış. Aynı hastanede farklı doktora görünebilir miyim? Farklı doktor kabul eder mi acaba? Hani kim ameliyat ettiyse o bakmalı diye birşey söyleyebilir mi